ee

Volgers

donderdag 1 december 2011

Winaars Give-Away.....

Wie zijn de gelukkige........naar wie gaan deze mooie agenda's??


De 200 ste volgster melde zich al heel snel. Volgens onze teller was
nr. 200 :Peet1965
Peet van harte gefeliciteerd met deze agenda, meld je even via de mail bij ons dan komt hij zo snel mogelijk naar je toe.

En dan de grote loterij.......taaaadaaaaaaaaaa: Inge van de gezellige blog  http://ingesquiltverhalen.blogspot.com/

Inge geef even je adres gegevens door, daar komt de agenda naar je toe.
Mochten de winnaressen naar de Kerst Fair komen, dan vinden we het natuurlijk nog leuker om de agenda's aan jullie persoonlijk te overhandigen en gelijk even een foto te maken.



4 opmerkingen:

  1. Wow, ik heb gewonnen!!! Dat is leuk, ga het nog snel even op mijn blog zetten.

    Oohhh, echt leuk, wat ben ik toch een bofferd. Zal zo mijn adres even doorgeven.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alletwee, van harte gefeliciteerd en veel plezier ermee:)
    En bedankt voor het meedoen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou die zus van mij is een echte bofkont. Inge proficiat.

    Groetjes,
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Wij vinden het altijd leuk om van je te horen.....