ee

Volgers

maandag 17 december 2012

Kerst High Tea Bee....

Afgelopen zaterdag was het dan zover.....de Kerst High Tea Bee!

18 dames uit het hele land kwamen naar Naaldwijk om te genieten van al het lekkers en van elkaars gezelschap. Wij kijken er met een voldaan gevoel op terug. Wil je weten hoe de dames het hebben ervaren? Ga dan maar snel naar hun blogs, daar vind je alle verhalen en vooral heel veel foto's.






Je kunt alle verhalen lezen bij:  ElseYvonne,  CarinaPatriciaAgeethBerna en Judith




8 opmerkingen:

  1. Het was geweldig, Ingrid en Wendy! De High Tea was
    verrukkelijk, de Kerstsfeer super en de goody-bag
    zo leuk! Ik ben nog helemaal aan het na-genieten!
    Heel erg bedankt voor deze top-dag!
    Liefs van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een supermiddag! Jullie hebben ons in de watten gelegd en verwend met heerlijkheden een een schattige goodybag.
    Dank jullie wel. Het is voor herhaling vatbaar.
    Liefs
    Berna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kon er helaas niet bij zijn, maar jullie hebben dat meer dan goed gemaakt met het leuke cadeautje, dat ik zaterdag met de post ontving. Ik heb er een blogje over geschreven. Nogmaals reuze bedankt!

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer gezellig geweest...veel lekkers en bedankt voor de verrassing na afloop....met valentine ben ik werf van de partij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy en Ingrid. Super georganiseerde middag hoor! Wendy heb je je foto gezien om mijn blog. Hij is leuk he!
    Ik hoop dat ik de sandwiches (schrijf je dat zo?) kan onthouden. Hmmm die brie met walnoten en honing... eigenlijk was alles zalig voor de maag maar ook voor de ogen. Prachtig genoten van het servies. Daar ben ik wel van. Bedankt en groet Carina ps en natuurlijk tasje met verrassingen!Er zit een errrug lekker ruikkaarsje in elke keer als ik er langs loop dan denk ik he Naaldwijk.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze vonden het allemaal geweldig heb ik gelezen en dat kon ook niet anders, het zag er geweldig uit! Fijne dagen,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was helemaal top! Zo goed verzorgd en zo gezellig om weer veel bekende gezichten te zien en vriendinnetjes te spreken.
    De middag is voorbij gevlogen en ik heb de hele dag niets meer gegeten....was helemaal stuffed!
    Fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid en Wendy,
    Het was echt genieten afgelopen zaterdag ! Ik denk er nog met veel plezier aan terug. En wat maakt iedereen toch weer mooie dingen he ?
    Jammer dat jullie helemaal in Naaldwijk zitten (hoewel , 't is wel beter voor mijn portemonnee).

    BeantwoordenVerwijderen

Wij vinden het altijd leuk om van je te horen.....