ee

Volgers

dinsdag 15 maart 2016

Even een tussendoortje

Hallo allemaal,

Het was een heerlijke dag vandaag, en toch had ik van die drammerige hoofdpijn...bah!
Maar de kids gingen naar school, en ik ben nog even terug gedoken in mijn bedje! in de hoop dat de hoofdpijn zou gaan zakken.....en yessssss! ik kwam weliswaar pas om 11:00 mijn bed uit, maar het had in ieder geval geholpen voor mijn hoofdpijn!

Ik had namelijk plannen om iets leuks te gaan maken vandaag. En wat dan wel....!
Nou ik had voor de afgelopen open-dagen een topje gemaakt van allemaal lieve stofjes, en ik moest daar nog iets mee gaan doen, ik had bedacht er een kussen van te maken, want zin om het te quilten had ik niet. Dus vanmiddag na de lunch begonnen en om 15:00 was het klaar, en toen mocht ik naar de kapper, dus dat kwam mooi uit.




Het is een langwerpig kussen geworden van 40 x 60 cm.

En dat is niet het enige wat ik gedaan heb hoor, gisteren het een en ander voorbereid, waar ik nog niet veel over kan en mag vertellen, maar het moest wel gebeuren. Jullie zullen snel te horen krijgen waar dit voor is gemaakt. En ik kan jullie verzekeren, het is voor een waanzinnig doel!


Ik geef jullie een tip! Als zij het kunnen, kan iedereen het!

En nu maar afwachten waar dit verhaal naar toe gaat......!

Veel liefs en een fijne avond.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig topje en kussentje is het geworden. Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kussen is erg leuk geworden !
    hartelijke groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Wij vinden het altijd leuk om van je te horen.....