ee

Volgers

maandag 7 augustus 2017

Breaking News

Breaking News

Afscheidsweekend De Quilthoeve
26 en 27 augustus a.s.

Over hoe dingen anders kunnen lopen…………
Neem er een kopje koffie of thee bij want ik heb heel wat te vertellen……..

Hallo lieve mensen,

Nog geen 4 weken geleden, liet ik jullie weten, dat  De Quilthoeve haar deuren gaat sluiten en in augustus, na de vakantie, gaat uitverkopen.

Inmiddels is er veel veranderd en zijn wij in een soort van stroomversnelling terecht gekomen.
Even in het kort…… Een groot deel van de voorraad van de winkel (waaronder de rollen stof en de FQ’s) heb ik kunnen overdoen aan twee dames die (afzonderlijk van elkaar) een quiltwinkel gaan beginnen; de ene in Brielle en de ander in Schiedam.
Ik wens beide dames heel veel geluk met dit mooie avontuur!
E.e.a. heeft als gevolg, dat de winkel niet vanaf de 16e augustus  open gaat.

Omdat het voor mij niet goed voelt om de winkel zomaar te sluiten, heb ik besloten om er een gezellig weekend van de maken, waar iedereen die de behoefte daartoe voelt, nog naar De Quilthoeve kan komen.

Het “Afscheidsweekend van De Quilthoeve” zal plaats vinden op zaterdag 26 en zondag 27 augustus a.s. van 10.00 uur – 16.00 uur.
Je bent van harte welkom om samen:
** herinneringen op te halen (met een lach of met een traan (tje) )
** een laatste kop koffie/thee te drinken, natuurlijk met iets lekkers……..
** een laatste praatje te hebben
** een laatste dikke hug te doen
Kortom om 6 mooie jaren met zijn allen te vieren!

Ik wil er samen met jullie een speciaal weekend van maken, waar iedereen met een goed gevoel op terug kan kijken.
En hoe leuk is dít dan: we hebben onze “Huis Cateraar” Joost ( U welbekend van de Zomerfair) bereid gevonden om u, zoals vanouds, van soep en verse broodjes te voorzien èn zoals u van ons gewend bent is er bij de koffie en de thee altijd iets lekkers; dus neem gerust uw ega mee, er zal goed voor hem/haar worden gezorgd!

Tijdens het Afscheidsweekend van De Quilthoeve is alles in De Quilthoeve te koop.
(Privé collectie uitgezonderd) dus profiteer van  onze spectaculaire aanbiedingen tijdens deze twee dagen.
Let Op! Heeft u nog cadeaubonnen dan is dit het enige weekend dat ze nog in te leveren zijn!!!!!!!

DMC garen  € 1,55  NU € 1,--
Classic Colourworks garen € 2,50 NU € 1,--
Boeken € 5,--   3 voor  15,--
Tijdschriften € 3,--  4 voor 10,--

1 opmerking:

  1. Ik kan het nog steeds niet geloven dat je ermee stopt , ik kwam er zo graag ik voelde het als een soort warme huiskamer heerlijk tussen al die lapjes en de gezellige praatjes en bakkies koffie of thee en die geweldige locatie ! Ik heb wel een idee wat je daarmee kunt doen....een brocante winkel beginnen , kom ik als 1 ste kijken !Maar ik kom zeker het weekend langs ....tot dan

    Lieve groetjes Jeanet met haar witte rieten koffer .

    BeantwoordenVerwijderen

Wij vinden het altijd leuk om van je te horen.....