ee

Volgers

vrijdag 25 maart 2016

Ik ga op reis, en ik neem mee......

Goedemorgen allemaal, op deze druilerige morgen.

Toch ga ik beginnen met iets gezelligs en positiefs, daar hou ik van.
Ik (Janine) werd gisteren zomaar verwend, mijn vader en moeder kwamen langs om gedag te zeggen! 
Ze gaan weer voor 2 maanden richting hun huis in Spanje, en ik kreeg een heel schattig bloemetje, 
en ik kreeg van mijn lieve kapster, die beneden ons woont, zomaar een paar gezellige bolletjes, gewoon iets om erg blij van te worden. En zeg nou zelf, dit ziet er toch heel lief uit?


Dus met een goed gevoel lekker met de beentjes omhoog op de bank, 
handwerkje op schoot, dus er is weer een blokje van de "Stonefoeld" geboren. 
Ik zeg....wat wil een mens nog meer? 


Dat was mijn heerlijke avondje.

*****************************

Verder heb ik dit nog tussendoor gemaakt, even iets kleins, 
een heel schattig paasborduurtje.


En ja hoor, daar zijn ze weer, gisteren kwam er een hele grote door aan in de winkel.
En wat zat daarin? nou deze schattige koffertjes van Beatrix Potter!  
De vorige waren binnen een dag allemaal uitverkocht, 
dus hebben we er nu maar iets meer besteld.
De prijzen van de Koffertjes zijn van groot naar klein, 
€ 18,95, € 15,95, € 12,95 
excl. € 6,95 verzendkosten in NL en  9,00 in EUR, 
want ze passen niet door de brievenbus.





Gisteren ben ik begonnen met het maken van een stofpakket 
voor mijn quilt "Little by Little" die op dit moment in de Simply Vintage staat. 
Een heel karwei....een starterskit van 40 verschillende lapjes van 6 x 10" 
Prijs van de starterskit is € 39,75 excl. verzenden






Mocht u een pakket willen bestellen dan kunt u een mailtje sturen naar De Winkel

De Simply Vintage staat in de webwinkel.

Wij wensen jullie allemaal een hele fijne dag toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij vinden het altijd leuk om van je te horen.....