ee

Volgers

vrijdag 25 maart 2016

Leuks, leuks en nog eens leuks....

Hallo allemaal,

We hebben weer een hele gezellige dag gehad vandaag, veel gedaan, 
en allemaal nieuws binnen gekregen. 

Ik zal eens beginnen bij het begin; vandaag kregen wij een heel pakket 
aan nieuwe beugeltjes binnen, kijk maar eens even mee.


 

  

Zijn ze niet schattig? 

De prijzen van de beugeltjes zijn: 

Ze staan allemaal in de webwinkel.

Vandaag alles ingepakt in een leuk zakje, prijsje erop en dan mag het de winkel in.


En dan komt het er zo uit te zien.

*********************
En ik had al eerder gezegd dat ik de pakketten zou gaan snijden voor mijn quilt "Little by Little"
ik laat jullie even het eindresultaat zien.

Het pakket is ook te bestellen per post, en staat vanaf nu in de webwinkel.
40 verschillende lapjes van 6x10" prijs € 39,75 excl. verzenden.
Het is een starterspakket, waar je eigen lapjes bij gaat voegen om de quilt te gaan maken.
of gewoon een mooie collectie stofjes voor een ander project.
LET OP: het is geen compleet pakket voor de hele quilt

Wilt u het pakket bestellen? klik HIER

 

 


Ik ben er zelf erg tevreden over.
******************
En dan afgelopen middag hadden wij Yvonne van Dijk met de "antieke brei-rol"!
Het was een gezellig groepje dames, ze kregen allemaal een pakketje waar alles in zat!

 


Wij wensen jullie allemaal een heel gezellig Paasweekend toe.


De dames van De Quilthoeve.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij vinden het altijd leuk om van je te horen.....