ee

Volgers

donderdag 10 maart 2016

Simply Vintage met een extra touch!

Goedemorgen allemaal, 

Vanaf vandaag staat ook de allernieuwste Simply Vintage in de webwinkel!
Het is een blad waardoor je echt het ultieme lente gevoel krijgt.


U kunt het blad HIER bestellen!

En ik vind het zo leuk om te zeggen, dat mijn patroon van "Little by Little" er ook in mag staan.
Het geeft je toch wel een kick, als zo'n bekend blad jouw patroon wil publiceren.

En om maar gelijk in het sfeertje te komen, heb ik even voor mijn dochter een log-cabin kussen gemaakt, met allemaal frisse lente kleurtjes. En niet alleen dochterlief vind het leuk.

 

En als je dan toch lekker op dreef bent!..... deze heb ik gisteren afgemaakt!
Een patroontje van Black Bird Design, en ik heb er een kussentje van gemaakt.


Vanaf morgen kunt u deze ook live in de winkel bewonderen, maar ik ben nog even een dagje extra thuis, de griep was toch hardnekkiger als ik dacht. Jammer dat je het nooit alleen hebt, nu ook 2 kids ziek thuis. maar ja ze zeggen altijd.....eerlijk zullen we alles delen!

Wij wensen jullie allemaal een hele zonnige dag toe.

4 opmerkingen:

Wij vinden het altijd leuk om van je te horen.....