ee

Volgers

vrijdag 11 maart 2016

Take and Teach....12 maart.

Goedemorgen allemaal,

Morgen 12 maart is het zover, dan hebben wij een Take and Teach bij ons in de winkel.
Het is een korte workshop incl. een paar lapjes en een patroontje.

We hebben gekozen voor 2 tijdstippen waarbij u kunt aanschuiven namelijk van:
11:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 14:00 uur. de kosten zijn € 5,00 p.p.
Het is een leuke techniek met heel snel resultaat.

Mocht u mee willen doen, schuif dan gezellig aan en leer een nieuwe techniek in nog geen uur tijd.
Ik zie jullie graag verschijnen. Je hoeft niets mee te nemen, wij zorgen overal voor.

En jullie hebben er natuurlijk al van gehoord, maar de nieuwe Klossie ligt weer in de winkel.
De eerste zending was binnen No-Time weg, dus zending 2 ligt vanaf vandaag weer voor u klaar.
U kunt hem ook bestellen in de webshop 


En last but not least, ben ik gisteren op zoek gegaan in m'n kast, want ik kan niet zo goed stil zitten! en toen vond ik nog een gezellig patroontje van "Little House Needleworks" De kleurtjes niet echt mijn ding, dus heb ik er een eigen draai aan gegeven, fotolijstje eromheen en tadaaaaaaa!


Zo zie je maar wat een patroontje kan veranderen, met kleur!

Wij wensen iedereen een heel fijn weekend toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij vinden het altijd leuk om van je te horen.....